Новий Toyota Hilux - охоронець спадщини
Toyota Hilux 2022 - восьме покоління японських повнопривідних пікапів средньорозмірного класу. Ця модель успадкувала надійність і безвідмовність попередника, а за вантажопідйомністю і прохідністю навіть перевершує його. Розробники зробили справжній багатоцільовий автомобіль. Він підходить не тільки для екстремального відпочинку або перевезення важких вантажів. У Toyota Hilux салон став набагато комфортніше, а дизайн екстер'єру - сучасніше. Все це робить японський пікап доречним на міських трасах для щоденних поїздок. Не дивно, що в усьому світі його визнають одним з найпопулярніших автомобілів у своєму класі.
Зовнішній вигляд
Нове оформлення фронтальної частини автомобіля максимально зближує пікап з легковиками цього бренду. У дизайні екстер'єру виділяються звужені поздовжні фари, поздовжні рельєфи кришки моторного відсіку, вражаючий шестикутник виступаючої решітки радіатора з масивними поперечними ламелями, декоративне хромування по периметру.
Автомобіль став ширше на 95 см - до 1855 мм, а також довше на 70 см - до 5330 мм. Висота становить 1 815 мм, це на 35 мм менше, ніж у попередника. За рахунок цього машина виглядає більш компактною.
Позашляховий потенціал став більше завдяки збільшеному дорожньому просвіту - висота кліренсу становить 227 мм, від 5 до 15 мм більше, ніж раніше. Довжина колісної бази - 3085 мм.
В цілому в Toyota Hilux кузов зберіг брутальність і агресивність, але став більш елегантним.
Вантажні можливості і технічні характеристики
В основі конструкції - жорстка рама драбинного типу і посилене повнопривідне шасі з передньою і задньою підвісками, функцією відключення переднього диференціала і примусовим блокуванням центрального. Вантажопідйомність автомобіля збільшена: габарити вантажної платформи довжиною одна тисяча п'ятсот дев'яносто шість мм і шириною тисячі шістсот сорок п'ять мм дозволяють вмістити вантаж вагою до 880 кг. Висота бортів становить 481 мм. Повна маса пікапа - 3 тонни. При цьому він здатний рухатися з причепом масою до 3,5 тонн, оснащеним гальмівною системою.
Виробник передбачив установку трьох видів двигунів: 2,4 і 2,8-літрових турбодизеля і 2,7-літрового бензинового атмосферного двигуна з параметрами пікової тяги 400, 500 і 245 Нм і заявленою потужністю від 166 до 200 к.с. Вони поєднуються з 5-ступінчастою і 6-ступінчастою механічною або автоматичною КПП. Витрата палива на 100 км по трасі складає до 9 л. У базовій версії пікап розганяється до швидкості 100 км / год за 13,2 с.
Інтер'єр
В обробці салону використовується м'який пластик, металеві вставки та інші матеріали високої якості. Тому подвійна кабіна стала набагато комфортніше, ніж раніше. Водії оцінять зручне кермо і функціональну двоярусну приладову панель, потужний звук, який забезпечує штатна мультимедійна система Toyota Hilux. Регульовані крісла першого ряду обладнані боковою підтримкою. Простір для колін на задньому дивані збільшено на 35 мм і забезпечує зручну посадку.
Сучасні опції
Штатний головний пристрій доступне вже в базовій версії. Мультимедійна система Toyota Hilux складається з 4 динаміків, CD-програвача, USB-роз'єма і Bluetooth. У числі преміум-опцій входить більш сучасний головний пристрій. Мультимедійна система Toyota Hilux працює на операційній системі Android або Windows.
8-дюймовий кольоровий сенсорний дисплей знаходиться в центральній консолі. З її допомогою можна здійснювати дзвінки, виходити в Інтернет, користуватися навігацією. Інноваційна штатна мультимедіа Toyota Hilux доступна у комплектаціях «Комфорт», «Престиж» і Black Onyx.
Залиште свій коментар